ORKA

He igen
 
Nu är min älskling hemma igen. Det har hänt mycket på näl så nu är det mycket som ska göras. Kathleen ska anmäla henne. Kathleen spelade in ett samtal med henne och jag har lyssnat på och den jävla läkaren är fan helt jävla dum i huvudet. Dels nästan under hela samtalet sitter hon under sitter hon och slår i bordet. Sedan sitter Kathleen och ber om hjälp men hon säger att det är upp till henne att inte göra sig något men kathleen säger att hon kan inte ta det ansvaret och ber om hjälp men läkaren säger att hon tänker inte hjälpa henne. Det är så jävla mycket. Kathleen var helt förstör efter hon var på NÄL för hon ville ha hjälp men kom hem och mådde sämre. Detta är fan helt sjukt. Den läkaren måste bort.
 
I allt detta så har jag allt mitt också. Men jag måste finnas för Kathleen men jag känner snart att jag orkar fan inte länge till. Jag känner bara för att lämna denna jorden. Supa skallen av mig eller något. Bara få komma bort ifrån allt. Det finns ingen lung stund. När ska man få andas lite och bara få skratta lite eller något. Jag skulle behöva göra komma bort någor timmar. Men vad ska man hitta på för att få slappna av lite. Sedan om man ska hitta på något som måste man ha pengar. Allt kostar pengar. SUCK.....
 
Den 16/9 är det rättegång igen. Då kommer jag få se Anders igen. Har redan ont i magen för det. Hoppas det går bra. Jag hoppas att dom inte ändrar hans dom. Han ska fan inte komma undan med detta. Han kommer undan bra en då tycker jag. Han har kommit undan i så  många år nu så det får vara nog nu.
 
Nu orkar jag inte skriva mer. Ha det bra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0