Inte Sant

 Hej igen
 
Nu sitter jag och tänker på hur dumma i huvudet folk kan bli. Jag trodde denna personen var min vän men det var tur jag sa upp kontakten med henne. Hon går och hittar på sådana saker om min familj som inte är sant. Jag blir så jävla arg. Tur det finns ärliga människor somberättar förrän vad folk håller på med. Jag var så jävla arg igår så jag hade god slust att gå och slå till henne men det är tur att man kan ta och sansa sig lite.
 
Något helt annat. Jag och Kathleen ska vara fodervärd att en liten hund. Hugo heter han. Han är en dvärgpinscher och spets. Han skulle kommit igår men det blev för sent så han kommer nästa vecka istället. Detta ska blir roligt. Det tycker Kathleen också. Vi båda gillar djur och jag älskar hundar.
 
Kathleen fyller 30 på måndag också. Vi kanske ska åka till liseberg lördag menvi får se. Hon har fått pengar av mig och vi beställe en klösmöbel till katter sedan får Kathleen bestämma vad vid ska göra för resten av pengarna. Hon kan beställa saker till sig om hon vill.
 
Nu orkar jag inte skriva mer.
P.S Jag vet att denna kvinnan läser min blogg men det gör inget.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0