Hugo

Hund
 
Imorgon kl 14 kommer Hugo komma hem till oss. Det ska bli så jävla roligt. Jag längtar redan. Det ska blir så roligt med en hund igen. Jag har saknat att ha hund sedan Lilleman var tvungen att lämna mig :(. Saknar det att gå ut och gå och lära den nya saker mm. Jag älskar våra katter men man kan inte gå ut och gå med dom och det är inte så lätt att lära dom saker heller. Hoppas det kommer funka nu med Nalle och Fia.
 
Domen på min bror kom igår. Dom sänkte allt på han. Tidigare så fick han 10 månader plus att han skulle sitta av allt tid han hade kvar på sina gammla staff. Alls 17 månader tillsammans men nu blev det bara 6 månader plus att han behöver bara sitta 1 månad av dom gammla staffen. Suck säger jag. Sedan sänkte dom mitt skadestånd med 7000 kronor. Dom bryde sig inte så mycket om intyget ifrån psykratrin att detta som min bror har gjort påverkar mig psykist så därför sänkte dom skadeståndet med 7000 kronor. SUCK.
Sedan gick dom på att hans histora om hans ADHD att han säger att han inte hade någon medicin,men han ljuger för han hade mediciner. Jag har ingen förtroende för Sveriges rättsystem längre. Har vi något rättsystem undrara jag. Man kan skylla lite på att man har ADHD så kommer man lindrigt undan med att man styper en person i över en minut så den svimmar av och hotar att döda den och andra mm. Då får man bara 6 Månader fängest. Men han fick 4 Månader för inbrotts försök. Så ser det ut. SUCK.
 
Men ha en bra dag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0