Galen natt

God morgon

Igår kväll var det full fart här på gården. Vi hade några grannar som spelade mycket hög musik och klappade händer mm. Vi var många grannar som var arga. Vi ringde störningsjouren men dom kom inte och efter jag hade ring några gånger så sa dom att vi skulle ringa polisen så det gjorde jag. Men polisen kunde inte komma på ca 1-2 timmar så jag, Kathleen och en till bestämmer oss att gå upp själva. Vi stog och slog på deras dörr ett bra tag men tillslut öppnade och då öppnade hela arab familjen. Jag är ingen rasist. Jag sa nästan inget men ändå så tog pappan på mig och då sa jag till han rör inte mig. Sedan gick vi. Vi fick tyst på dom men jag tycker det är jävlig dålig still av störnings jouren att inte komma när vi är flera stycken som ringer flera gånger och klagar. Jag ringde väneraborsbostäder idag och berättade att idag och dom ska ta tag i allt. Sedan sak denna familjen få en prick på sig. Dom sa att så här får man inte göra. Våran kvartersvärd på Vänersborgsborstäder är bra att ha med att göra för han tar tag i saker och tig. Han blev arg på störnings jouren också för att dom inte kom så det ska han också ta tag i. 

Idag kommer Hugo. Vi har gjort iordning allt så nu är vi redo för hans ankomst. 

Ha en bra dag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0