Så arg

Hej igen
 
Har väntat hela morgon att min läkare ska ringa mig men det har hon inte gjort ännu. Det är jobbigt när dom säger att dom ska ringa och dom inte gör det. Jag är trött på att vi alltid ska sitta och vänta och passa oss efter dom. Och när man gör det så ringer dom inte ändå. Suck va arg jag blir. Jag ringde hennes sekreterare nu och hon sa nu också att min läkares telefon tid är slut nu och att hon han inte ringa mig. Jag blev arg och sa att det var viktigt att det jag skulle ta upp. Det hadlade om min sjukskriving och mediciner, men då fick jag bara till svara att sekreteraren ringer mig sen när hon har kollat på tider när min läkare kan ringa nästa gång.
Är så arg att jag kokar. Jag bara skita i försäkringkassan behöver in mitt läkarutlåtade?

Jag ringde min samtalskontakt på öppenvården få se om hon ringer upp och om hon kan hjälpa mig. Jag känner bara att alla som är så kallade myndeheter bara håller på och sviker en hela tiden. Jag är så trött på det. Dom leker fan bara med en. Man måsta var frisk för att kunna vara sjuk. Dom sparkar på dom som redan ligger ner.
 
Nu ska vi göra oss iordning för att gå in till stan. Ha en bra dag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0