Hej igen

Nu var det mycket länge sedan jag skrev. Det är mycket som har hänt. 
Hugo har kommit in i vårat liv nu. Han är en underbar hund. Han har inte haft det lätt. Det var meningen att vi skulle vara fodervärd först men vi märkte saker som inte stog rätt till. Sedan fick vi reda på att våran älskade Hugo har varit med om hemska saker. Han har blandanat blivit kastad i väggen, inte fått rätt mat, blivit lämnad ensam i över 48 timmar i en lägenhet mm. Jag kan fortsätta med fler saker som vår älskade hund har varit med om. Men nu har han det bra här med oss och våra katter. 

Såhär ser Hugo ut 😀😀😀

På onsdag ska vi åka och kastrera Fia. Så nu är det hennes tur att ha en trat på sig. Men det kommer allt gå bra. Fia går på p-piller nu men nu ska hon få slippa det. Som tur är hon inte svår att ge p-piller vår älskade Fia. 


Fia ❤️❤️❤️

Med nalle är det bara bra 


Alla våra små bebisar ❤️❤️❤️ Fia. Nalle, Hugo 


Här är mitt livs största kärlek ❤️❤️❤️

Jag lovar att skriva imorgon igen. God natt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0