Glömde

Godmorgon
 
Jag glömde skriva när jag lovade att jag skulle det. Men det är så att vi har kastrerat lilla Fia och nu går hon med tratt. Det blir mycket pass nu för att Nalle vill bita Fia i ryggen och bråka med henne. Sedan är Hugo i någon trots nu och vill inte lyssna riktigt. Han ÄLSKAR att springa och bråka med Nalle. Nu är det mycket med våra älskade djur. Dom är som små barn som inte vill lyssna på oss. Men vi ger oss inte.
 
Jag skrev sist att det hade varit mycket och det har det också.
Domen emot min bror har trädigt i kraft och nu sitter han inne ett lite tag till. Men snart är han ute :(
Jag vill inte ha med han att gör mer. Men när jag säger det till vissa så måste dom kommentera. "Han är din bror och du får ge han en andra chans". Men dom ska vet hur många gånger jag har förlåtigt han, men denna gången kommer jag inte göra det. Han måste lära sig att man kan fan inte behandla folk hur man vill och komma billgt undan med det för att man har ADHD. Det är gö så synd om han tycker han för att han har ADHD. Men det är inte mer synd om han en för andra som har ADHD. Istället ge fan i DROGORNA och SPRITEN så kanske du har något vet kvar. Eller har jag fel??? Om jag hade vetat om att när jag dricker så tappar jag kontrollen mm så hade jag gett fan i dricka. Men men vill man inte in se att man har problem så vill man inte.
På Måndag ska jag ansöka om besök/kontakt förbud för mig och Kathleen. Han ska inte ens få prata med mig. Jag kan tänka mig att prata med han när han har varit nykter i över 3 år utan att sitta inne. Då har han mycket att jobba på. Men jag står fast vid det.
 
Nu ska jag dricka morgon kaffe.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0