Mycket tankar

Tankar.

Fick reda på i torsdags att rättegången är på tisdag. När jag öppnade brevet i från tingsrätten fick jag ont i magen med en gång. Sedan fick jag förundersökningen på mail och det var ingen rolig läsning. Min bror säger i ett förhör att varför jag har anmält han är för att jag är mentalt sjuk och paronid. Sedan nekar han till ALLT han har gjort. Jag ser fan inte fram emot tisdag och behöva möta han igen. Fy får panik bara jag tänker på det. Först fick alla andra som är inblandade en annan tid en mig och jag fick en egen. Men det tyckte inte min advokat om sa han har sett till att vi ska vara med ifrån början. Det är bra det för då vet man vad som händer i hela detta ärendet och så. 
Sedan har jag skadat min axel ner. (Den axel som jag skadade vid misshandel). Den hoppade ur led i veckan här så jag och pappa satt på Uddevallas akut i felet jävla timmar. Så nu går jag med min arm i en singa som hänger runt min hals. Det är tur jag har min underbara Kathleen som får hjälpa med saker jag inte klara av själv. 

Ska försöka sova nu. God natt

Jag älskar dig ❤️❤️❤️
Kathleen din älskling
2014-08-06 @ 10:26:33

Jag älskar dig <3 Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0