Kan inte sova

Natt

Här ligger jag i sängen och kan fan inte sova. Kathleen sover så gott och katterna med. Det är som vanligt att jag ligger här och inte kan sova. Jag har börjat tröttna på detta. Det är jobbig att somna vid 3-4 varje natt. Och idag har jag varit igång sen jag gick upp kl 10. Har varit och badat, grillat mm. Så jag har borde kunna somna tycker jag men inte. Men men sånt är detta jävla livet. 
Imorgon ska jag till öppen vården och svara på massa frågor för utredningen. Jag gjorde det förra fredagen också men blev inte klar. Men hoppas jag blir klar imorgon då. Vi får se. 
Sedan har dom häktat om min bror. Han sitter bara häktad i 14 dagars perioder sedan får dom ta upp det i rätten igen och fatta nytt beslut om han ska sitta kvar eller släppas. Men som min advokat sa så tror han att han kommer inte bli släpp fast att utredningen dröjer. Men detta har tagit mycket hårt på mig psykiskt. Och har mardrömmar om detta varje gång jag sover. Det är jävligt jobbigt. Det kanske lugnar sig när allt är klart. Får hoppas det. 

Nää nu ska jag försöka sova. God natt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0