hej mår sådär

He igen
 
Nu var det länge sedan jag skrev.
Det har hänt lite saker och därför har jag inte orkat skriva. Men ska berätta lite.
Rättegången min bror har varit och han har också överklagat domen. Så nu i mitten av september sa jag till Göteborg till hovrätten. Jag tycker att detta är så jävla jobbit. Nu när han har överklagat så kan jag inte lägga det bakom mig och gå vidare. Nu ska allt dras upp igen. Fan.. Anders sa på rättegången att det var jag som misshandlade han. Men så var det inte. Han påstar också att vi har pratat ihop oss mm. Varför kan han inte bara säga som det är och ta sitt straff. Vi har gö bevis emot han. Jag och Laila har till och med läkar bevis. Sen fattar jag inte varför han tror att jag skulle hitta på en sådan här sak. Detta är hur jobbigt som fan.
 
Sedan är min älskling inlag på Näl för att hon mår inget bra. Jag önskar jag kan hjälpa henne mer men jag känner mig maktlös. Jag hoppas att dom kan hjälpa henne nu. Om det skulle hända henne så vet jag inte vad jag gör. Hon är den som gör att jag kämpar på. Jag älskar henne så jävla mycket att jag inte kan beskriva det i ord. Jag hoppas hon fattar det.
 
Sedan är jag så glad för min Lillebror Johan för han har hittat sin kärlek och det gör mig så glad. Han är mycket värd det. Han är min lillebror som har blivit så stor. Han är inte den lilla Johan längre. Jag älskar han så mycket.
 
Nu ska jag gå in till stan och fixa lite saker. Jag ska försöka skriva lite oftar.
Ha det så bra så länge



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0